مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-08سياسي

30 زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات در مازندران آزاد شدند


مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به آزادی 30 زندانی جرایم غیرعمد در استان به برکت موقوفات گفت: از این تعداد 10 نفر در قائمشهر آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از 100 هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک های خیرین بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس بیش از 200 میلیون تومان از محل موقوفات جهت مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند، بیان کرد: طی روزهای گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر 10 زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت 500 میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند.

حیدری خاطرنشان کرد: پیش از این 20 زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات در مازندران آزاد شدند

30 زندانی جرایم غیرعمد به برکت موقوفات در مازندران آزاد شدند