مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08ورزشي

سوهان قم از سفیر قزوین 3 امتیاز گرفت


پیروزی با ارزش تیم فوتبال سوهان محمد قم در هفته یازدهم لیگ آزادگان بار دیگر قمی های علاقمند به فوتبال را نسبت به صعود این تیم از مرحله مقدماتی این مسابقات امیدوار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم بعد از سه هفته ناکامی در هفته یازدهم از مرحله گروهی رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ آزادگان در خانه میزبان تیم فوتبال سفیر نوین آبیک قزوین بود و در پایان با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد تا بار دیگر امیدها به صعود این تیم زنده شود.

شاگردان علیرضا خلجی نیا در تیم فوتبال سوهان محمد قم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان و در حضور پیشکسوتان این رشته برابر تیم سفیر نوین آبیک قزوین یک نمایش قابل قبول داشت و در حالی که موقعیت های متعدد گلزنی را هدر داد اما سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد تا با گلزنی علیرضا خدابنده لو، حمیدرضا پاکیزه و اسامه کاویان پور به پنجمین برد این فصل دست یابد.

نماینده فوتبال قم حالا از 10 بازی صاحب پنج برد، یک تساوی، چهار باخت، 12 گل زده، 12 گل خورده و 16 امتیاز است و جایگاه چهارم جدول 13 تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان را در اختیار دارد، رتبه ای که اگر سوهانی ها قدر بدانند تا صعود به مرحله بعد امکان ارتقاء دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوهان قم از سفیر قزوین 3 امتیاز گرفت

سوهان قم از سفیر قزوین 3 امتیاز گرفت