مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-08پزشكي

کرونایی که تا سه متر می پرد


مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: نتایج نشان داده که اگر فردی در حال پیاده روی باشد و آلوده باشد تا دو یا سه متر می تواند ویروس را پشت سرش پراکنده کند؛ - مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تشریح کرد؛ کرونایی که تا سه متر می پرد ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: نتایج نشان داده که اگر فردی در حال پیاده روی باشد و آلوده باشد تا دو یا سه متر می تواند ویروس را پشت سرش پراکنده کند؛ بنابراین باید همواره ماسک داشته باشیم.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: راه انتقال اصلی ویروس کرونا، تنفسی است و انتقال از طریق سطوح بسیار کم رنگ شده، اما امکان پذیر است.

از آن جایی که برای مبتلا شدن فرد حدود هزار ویروس لازم است و انتقال این حدود هزار ویروس از طریق سطوح کمتر است، احتمال ابتلا کمتر می شود.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: اصول کلی همان استفاده از ماسک و ممانعت از ورود تنفسی ویروس است.

ضیایی با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر تا بیشتر مهم ترین اصل رعایت است، تصریح کرد: نتایج نشان داده که اگر فردی در حال پیاده روی باشد و آلوده باشد تا دو یا سه متر می تواند ویروس را پشت سرش پراکنده کند؛ بنابراین باید همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونایی که تا سه متر می پرد

کرونایی که تا سه متر می پرد