مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-08سياسي

قالیباف: کسانی دلسوز انقلاب و مردم هستند که گره از کار مردم باز کنند


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولان با هر سلیقه و گرایشی مدیون شهدا هستند، گفت: امروز کسانی می توانند بگویند که دلسوز نظام، - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولان با هر سلیقه و گرایشی مدیون شهدا هستند، گفت: امروز کسانی می توانند بگویند که دلسوز نظام، انقلاب و مردم هستند که بتوانند گره از کار مردم باز کنند و این وظیفه همه مسئولان است؛ باید بتوانیم گرانی و مشکلات اقتصادی را حل کنیم و کارآمد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه، 18 اسفندماه) در مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرتیپ خلبان بیرجند بیک محمدی در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافت و به مقام والای آن شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

وی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نسل جوان و مجاهدان کنونی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز همه ما به یاد شهید بیک محمدی گرد هم آمدیم و ده ها هزار شهید دیگر همچون این شهید والامقام وجود دارند که از همه فرصت ها و امکانات دنیا که حقشان بود، گذشتند و با انتخاب آگاهانه و آزادانه در مسیر دفاع از اسلام ناب محمدی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: حضرت امام (ره) مرد بزرگ الهی بود که جز برای خدا و در راه خدا گامی برنداشت و جز برای خدا کلامی نگفت و موجب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: کسانی دلسوز انقلاب و مردم هستند که گره از کار مردم باز کنند

قالیباف: کسانی دلسوز انقلاب و مردم هستند که گره از کار مردم باز کنند