مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-08اقتصادي

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا و آمریکا


عربستان سعودی پس از تصمیم اوپک پلاس برای حفظ محدودیت عرضه، قیمت فروش نفت به آسیا و آمریکا در ماه میلادی آینده را افزایش داد.

- عربستان سعودی پس از تصمیم اوپک پلاس برای حفظ محدودیت عرضه، قیمت فروش نفت به آسیا و آمریکا در ماه میلادی آینده را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربستان سعودی قیمت فروش نفت در آوریل به آسیا را به بالاترین حد از دوران پیش از آغاز جنگ قیمت کوتاه مدت در سال گذشته رساند.

این صادرکننده در دو ماه گذشته قیمت فروش نفت به آسیا را در بالاترین میزان هشت ماه اخیر نگه داشته بود و اکنون نرخ مازاد فروش نفت سبک عرب لایت به بالاترین حد از مارس سال 2020 رسیده است که نشان می دهد سعودیها انتظار دارند حتی پس از تصمیم غافلگیرکننده وزیران اوپک پلاس برای عدم افزایش تولید در آوریل و صعود بیشتر قیمت نفت برنت، رشد تقاضا ادامه پیدا کند.

شرکت آرامکوی سعودی قیمت فروش عرب لایت به مقصد آسیا را 40 سنت در هر بشکه افزایش داد و یک دلار و 40 سنت بالاتر از قیمت پایه منطقه ای تعیین کرد.

پیش از تصمیم غیرمنتظره اوپک پلاس، تحلیلگران در نظرسنجی بلومبرگ پیش بینی کرده بودند قیمت فروش این گرید نفتی تغییر نمی کند.

آرامکو قیمت فروش سایر گریدهای نفتی به جز نفت سنگین خود به مقصد آسیا را هم افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا و آمریکا

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا و آمریکا