مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-08سياسي

امنیت مرزها ‫به واسطه همکاری مرزبانان و مرزنشینان است


فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزهای کشور به واسطه وجود و همکاری مرزبانان و مرزنشینان از امنیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به همراه سرهنگ گراوند سرپرست هنگ مرزی پاوه و رؤسای عقیدتی سیاسی مرزبانی استان و هنگ مرزی پاوه، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان پاوه با ماموستا ملاقادر قادری به دیدار و گفت وگو پرداخت.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در این دیدار صمیمی، به جامعه اسلامی در اجرای عدالت و نقش مهم و موثر روحانیون و ائمه جمعه در راستای افزایش امنیت اشاره و اظهار داشت: تعامل سازنده در راستای برقراری امنیت پایدار در کشور امری مهم و اجتناب ناپذیر است و مرزهای جمهوری اسلامی به واسطه وجود و همکاری مرزبانان و مرزنشینان از امنیت بالایی برخوردار است.

ماموستا ملاقادر قادری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان پاوه در ادامه این نشست از زحمات نیروهای مرزبانی در راستای ارتقای امنیت پایدار در مرز قدردانی و تشکر کرد و با اشاره به وضعیت امنیتی کشورهای منطقه، افزود: امروزه ما به فضل الهی شاهد امنیت واقعی در کشور هستیم که این موضوع مرهون زحمات شما نیروهای مسلح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزها ‫به واسطه همکاری مرزبانان و مرزنشینان است

امنیت مرزها ‫به واسطه همکاری مرزبانان و مرزنشینان است