مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-08بين الملل

تشدید تدابیر امنیتی اطراف برج ترامپ در پی ورود او به نیویورک +فیلم


رییس جمهور سابق آمریکا شب گذشته در میانه تدابیر شدید امنیتی برای اولین بار بعد از ترک کاخ سفید وارد نیویورک شد و در احاطه ماموران سرویس مخفی و نیروهای پلیس این شهر به خانه اش در برج ترامپ رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برای اولین بار بعد از ترک کاخ سفید به نیویورک که پیش از ورود به این کاخ، شهر محل زندگی اش بود، بازگشت.

او یکشنبه شب (به وقت محلی) در حالی که از سوی ماموران سرویس مخفی و نیروهای پلیس نیویورک احاطه شده بود، به برج ترامپ در منهتن رسید و برای کسانی که جمع شده بودند، دست تکان داد.

  اند.

ترامپ و خانواده اش پیش از نقل مکان به کاخ سفید در سال 2017 در برج ترامپ در خیابان پنجم در بخش منتهن نیویورک زندگی می کردند.

 در سال 2019 او به طور رسمی اقامتگاه اصلی خود را از نیویورک به فلوریدا تغییر داد.

بعد از شکست در انتخابات، ترامپ حاضر به شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن نشد و به همراه خانواده اش واشنگتن را به مقصد ویلای خود در پالم بیچ فلوریدا ترک کرد و تاکنون در آنجا بوده است.

  ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری، ادعای تقلب گسترده در آن را مطرح کرد و ده ها پرونده شکایت علیه برگزاری انتخابات در ایالات مختلف تشکیل داد که همگی آن ها به شکست انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر امنیتی اطراف برج ترامپ در پی ورود او به نیویورک +فیلم

تشدید تدابیر امنیتی اطراف برج ترامپ در پی ورود او به نیویورک +فیلم