مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-08پزشكي

دو شهرستان ورودی گیلان همچنان در وضعیت نارنجی کرونا


دو شهرستان در ورودی استان گیلان همچنان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد و این نشان می دهد مسافرت و تردد غیرضروری باید از سوی مردم بیشتر جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، طبق آخرین اخباری که دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرده 289 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و دراین بین 77 بیمار طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان ها پذیرش شده اند.

همچنین در گزارش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده که 64 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند و نکته قابل تأمل اینکه 10 تن از این بیماران تازه وارد بخش مراقبت های ویژه شده اند.

یکی از موضوعاتی که مردم استان و به ویژه مسؤولان را به شدت نگران کرده، قرار گرفتن در آستانه عید باستانی نوروز و مسافرت خیل عظیم گردشگران به استان است.

  از بین 17 شهرستان گیلان دو شهرستان رودسر و رودبار همچنان در وضعیت نارنجی این بیماری قرار دارند و این یعنی اینکه شهرستان های ورودی در استان گیلان بیشتر تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

به جز رودسر و رودبار، تنها پنج شهرستان گیلان آبی و مابقی نیز زرد هستند و این نشان می دهد وضعیت شیوع بیماری در استان گیلان همان گونه که مسؤولان به کرات هشدار می دهند، شکننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهرستان ورودی گیلان همچنان در وضعیت نارنجی کرونا

دو شهرستان ورودی گیلان همچنان در وضعیت نارنجی کرونا