مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-08بين الملل

بایدن برای آزادی «بن نایف» تحت فشار است


یک رسانه انگلیسی با اشاره به رابطه نزدیک «بن نایف» با برخی از اعضای دولت جدید آمریکا، از تحت فشار بودن «جو بایدن» برای آزادی ولیعهد سابق سعودی خبر داده است.

- یک رسانه انگلیسی با اشاره به رابطه نزدیک بن نایف با برخی از اعضای دولت جدید آمریکا، از تحت فشار بودن جو بایدن برای آزادی ولیعهد سابق سعودی خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تایمز انگلیس در گزارشی با اشاره به روابط گسترده ای که محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان سعودی با اعضای دولت جدید آمریکا دارد اعلام کرده که جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده، برای متقاعد کردن ریاض جهت آزاد کردن بن نایف تحت فشار است.

تایمز در این گزارش از بن نایف با عنوان سعودی مورد علاقه آمریکا یاد کرده است.

تایمز در گزارش خود افزود که بن نایف، متحد اصلی ایالات متحده آمریکاست و اکنون پس از آنکه محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی وی را حبس کرد و به زور ولایتعهدی را از وی گرفت، در شرایط دشواری قرار دارد.

این فشارها بر بایدن پس از آن صورت می گیرد که دستگاه اطلاعاتی آمریکا گزارشی درباره کشته شدن جمال خاشقجی ، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول منتشر کرد و در آن اعلام کرد که این جنایت با موافقت بن سلمان روی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن برای آزادی «بن نایف» تحت فشار است

بایدن برای آزادی «بن نایف» تحت فشار است