مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-08اقتصادي

وضعیت پروژه خود را در سایت مسکن ملی ببینید


طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند به پروژه های تعریف شده متصل و از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده است؛ - این افراد می توانند وضعیت تخصیص پروژه خود را در سامانه اقدام ملی مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالغ بر 504 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و اغلب پروژه ها در حال اجرا است.

این موضوع را مدتی قبل ارسال کردیم که در این زمینه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی توضیحاتی ارایه و اعلام کرد حدود 500 هزار واحد تامین زمین شده، 280 هزار واحد تعریف شده و 138 هزار نفر واریز وجه داشته اند که پروژه های تعریف شده به مراتب بیش از متقاضیانی است که وجه واریز کرده اند.

در این توضیحات آمده است: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن بر اساس قیمت تمام شده و با استفاده از آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، احداث و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

در این طرح پس از بررسی شرایط متقاضیان و تایید شرایط مدنظر، حساب مسدودی برای آنها افتتاح و به متقاضیان اعلام می شود تا آورده اولیه خود را به آن حساب واریز کنند.

پس از واریز وجه و احراز توان اقتصادی، متقاضیان طرح به پروژه های تعریف شده در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در شهر محل سکونت متقاضیان متصل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پروژه خود را در سایت مسکن ملی ببینید

وضعیت پروژه خود را در سایت مسکن ملی ببینید