مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-08ورزشي

استقلال و پرسپولیس تاوان بی خیالی شان را پس دادند؟!


اگر فدراسیون فوتبال در اجرای قانون کوتاه نیاید، باشگاه های ایرانی در هنگام عقد قرارداد بازیکنان و مربیان نسبت به تسویه حساب آن ملزم خواهند شد و خودشان را به بی خیالی نمی زنند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران از دوم اسفند باز شده اما این موضوع به معنی مجاز بودن همه تیم ها برای ثبت خریدهای جدیدشان نیست.

در واقع کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که قانون گذار و مجری نقل و انتقالات در ایران است، به علت بی توجهی تیم ها به دیون و احکام قطعی صادر شده از این کمیته طی سالیان گذشته، پنجره نقل و انتقالات زمستان برخی از تیم ها را بسته است.

اولین تیمی که از این وضعیت شاکی شد پرسپولیس بود.

سرخپوشان پایتخت امیدوار بودند با پرداخت بدهی ماریو بودیمیر و رفع محرومیت بین المللی خود از جذب بازیکن، مهدی ترابی را به تیمشان اضافه کنند اما زمزمه های محرومیت پرسپولیس از داخل ایران با اظهارات وکیل سوشا مکانی، دروازه بان اسبق سرخپوشان آغاز شد.

جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری، مدیران پرسپولیس برای حل این مشکل به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کردند اما با خبر شوکه کننده ای مواجه شدند.

در حالی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند در دیدار با صنعت نفت آبادان از مهدی ترابی استفاده کنند، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال می گوید پرسپولیس چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و پرسپولیس تاوان بی خیالی شان را پس دادند؟!

استقلال و پرسپولیس تاوان بی خیالی شان را پس دادند؟!