مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-08فرهنگي

وضعیت شرم آور حریم «تئاتر شهر»/ حصارکشی به معنی فاصله با مردم نیست


قطب الدین صادقی معتقد است مجموعه «تئاتر شهر» نیاز به حفاظت و حریم مشخص دارد و این استدلال که حصارکشی منجر به فاصله میان این مجموعه و مردم می شود از اساس اشتباه است.

- قطب الدین صادقی معتقد است مجموعه تئاتر شهر نیاز به حفاظت و حریم مشخص دارد و این استدلال که حصارکشی منجر به فاصله میان این مجموعه و مردم می شود از اساس اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قطب الدین صادقی بازیگر، نمایشنامه نویس، مدرس و کارگردان مطرح و با سابقه تئاتر ایران است که طی 4 دهه گذشته بیشترین آثار نمایشی خود را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده است.

آرش ، هفت قبیله گم شده ، سحوری و یادگار زریران از جمله آثار مطرح این کارگردان باسابقه تئاتر هستند که در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته اند.

قطب الدین صادقی معتقد است وضعیت پیرامون این بنای تئاتری بسیار شرم آور است.

وی درباره شرایط محیط پیرامون مجموعه تئاتر شهر و رسیدگی و تغییر این شرایط به خبرنگار مهر گفت: محیط پیرامون تئاتر شهر مکانی برای حضور اراذل و اوباش، خلاف کاران و دگرباش ها شده است که قداست فرهنگی این مجموعه را رعایت نمی کنند.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه باید حریم مجموعه تئاتر شهر مشخص شود، متذکر شد: اتفاقات شرم آوری در اطراف این بنا رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شرم آور حریم «تئاتر شهر»/ حصارکشی به معنی فاصله با مردم نیست

وضعیت شرم آور حریم «تئاتر شهر»/ حصارکشی به معنی فاصله با مردم نیست