مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-08اقتصادي

پرداخت 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب 100 امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از محل حساب 100 امام (ره) برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی اقشار محروم روستایی در سطح استان که با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی اقدام به ساخت ساختمان خود کرده بودند، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی قادر به تکمیل واحد خود نبوده اند، تعداد 868 فقره تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، برای هر واحد از 80 میلیون ریال تا سقف 150 میلیون ریال کمک بلاعوض به واحدهای نیمه تمام روستایی که قادر به تکمیل واحد نبوده اند، پرداخت شد، گفت: در سال جاری برای تکمیل واحدهای نیمه تمام، مبلغ 40 میلیارد و 946 میلیون ریال از محل حساب 100 امام (ره) پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تکمیل واحدهای نیمه تمام بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد روستایی توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شناسایی شده و مالکین با دریافت کمک بلاعوض و آورده شخصی نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی

پرداخت 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی