مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-08اقتصادي

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400


فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره برداری کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی صبح امروز در نشست با معتمدین شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری کنارگذر این شهرستان در خردادماه 1400 خبر داد و اظهار کرد:کارهای پایانی کنارگذر به جد در دست اقدام بوده و طبق زمان بندی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ظرف دو سه روز آینده برای اتصال ورودی شهر به کنارگذر راه اصلی  مسدود خواهد شد و ترددها از مسیر مشخص شده انجام می گیرد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه این پروژه در کاهش تصادفات نقش مؤثری دارد یادآور شد: کنارگذر اسدآباد یکی از پروژه های مهم و استراتژیک کشور است که چندین استان غربی را پوشش می دهد و به عنوان بزرگراه کربلا هر ساله زائران زیادی از این مسیر تردد دارند.

وی گفت: پروژه ملی کنارگذر اسدآباد در مجموع به طول 14 کیلومتر در دو فاز  با چهار خط  در حال احداث بوده  که فاز اول کنارگذر به طول 10 کیلومتر و فاز دوم تقاطع های راه به طول چهار کیلومتر است.

کتابی با اشاره به اینکه به دستور استاندار اشتغال و معیشت  مهمترین دغدغه و اولویت اول  ما قرار دارد  تصریح کرد: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و در این رابطه سرمایه گذاران خوبی وارد شهرستان شده اند که در حال آماده سازی بستر فعالیت آنها هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400