مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-08اقتصادي

اجرای محدودیت های کرونایی در چابهار


محدودیت های کرونایی با تعطیلی سه گروه شغلی و ممنوعیت تردد از روز 20 اسفند ماه به مدت یک ماه در این شهرستان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دلیل شروع موج چهارم کرونا و مشاهده شدن کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان و عدم رعایت مردم و مسافرین که موجب ازدحام اماکن عمومی، تجاری و گردشگری شده است، بندر اقیانوسی چابهار به مدت یک ماه محدود و ورود ممنوع می شود.

وی افزود: از همین رو طبق تصمیم ستاد کرونا شهرستان از تاریخ 20 اسفند ماه 99 سال جاری تا 20 فروردین سال آینده محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی، فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع است.

فرماندار چابهار ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونا کشور جریمه 500 هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ و برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار مبنی بر تعطیلی کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازارها، تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه امروز، در مدت یک ماه تعریف شده کلیه بازارها و پاساژها تعطیل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های کرونایی در چابهار

اجرای محدودیت های کرونایی در چابهار