مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-08سياسي

رونمایی از خبرنامه دانشگاه سلمان کازرون


طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی از نخستین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون رونمایی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی از نخستین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون رونمایی شد.

آیین رونمایی از نخستین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و معاون استاندار و فرماندار ویژه، نماینده امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون، در سالن کنفرانس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.

رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ابتدای این نشست، از تلاش های مدیرمسئول، سردبیر، مدیر اجرایی و اعضا تحریریه این خبرنامه و همچنین با قدردانی از همراهی های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در روند صدور مجوز این خبرنامه قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه سلمان فارسی، دکتر غریب فاضل نیا، خاطر نشان کرد: خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه عمل خواهد کرد.

در مسیر برنامه ریزی ها و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز دانشگاه سلمان فارسی کازرون تلاش شده است تا با توجه به بیانیه مأموریت دانشگاه و همچنین سیاست گذاری های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت های مناسبی برای ارتباط موثر با ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از خبرنامه دانشگاه سلمان کازرون

رونمایی از خبرنامه دانشگاه سلمان کازرون