مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-08اقتصادي

باز شدن پای خارجی ‎ها به طرح ملی مسکن اصفهان


اقدام ملی مسکن ظرفیت خوبی برای اشتغال زایی و همچنین گردش پول در کشور است و این در حالی است که با بازشدن پای ترکیه ای ها اشتغال زایی این پروژه سهم خارجی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ورود شرکت مجری ساخت و ساز ترکیه ای به ساخت مسکن اقدام ملی در شهر جدید بهارستان چالشی است که انبوه سازان اصفهان پس از یک سال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی با آن رو به رو شده اند و گویا عزم این وزارتخانه برای عقد قرارداد با مجری خارجی و عدم همکاری با انبوه سازان داخلی جدی است.

دغدغه ای که بیش از هر چیزی در این بین مطرح است فرصت اشتغال زایی است که از مهندسان و کارگران ایرانی سلب شده و دودستی به خارجی ها تقدیم می شود؛ از سویی کیفیت ساخت و ساز مسکن نیز در این بین چالش دیگری است که تضمینی بر آن نیست.

ورود خارجی ها به بازار ساخت و ساز خارج کردن سرمایه از کشور است در این ارتباط دبیر انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان که از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در زمینه استفاده از مجریان خارجی برای ساخت مسکن در کشور و به ویژه استان اصفهان گلایه دارد با بیان اینکه ورود خارجی ها در بازار مسکن به نوعی خارج کردن سرمایه از کشور است، می گوید: چنانچه خارجی ها برای سرمایه گذاری وارد بازار ساخت و ساز شوند به شدت استقبال خواهیم کرد اما این اقدام وزارت راه به نوعی خارج کردن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن پای خارجی ‎ها به طرح ملی مسکن اصفهان

باز شدن پای خارجی ‎ها به طرح ملی مسکن اصفهان