مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-08سياسي

نیاز به احداث 2پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از نیاز به احداث 2پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه خبر داد.

- محمود رضا مرادی در حاشیه نشست با خیرین سلامت، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از زلزله کرمانشاه جلوه بسیار خوبی از همکاری خیرین به ویژه خیرین سلامت در تمام زمینه ها ایجاد شد.

وی با اشاره به ساخت 2 بیمارستان در استان کرمانشاه به کمک خیرین سلامت، افزود: بیمارستان شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیمارستان دیگر خیرساز در شهرستان اسلام آباد غرب در حال ساخت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از زلزله سال 96 سرپل ذهاب، بیش از 60 پروژه بهداشتی درمانی ساخته شد که حدود 90 درصد آنها به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق زلزله زده هستند.

وی ادامه داد: به همت خیرین کرمانشاهی، کار ساخت همراه سرای بیمارستان محمد کرمانشاهی به اتمام رسیده و همراه سرای بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه نیز در حال ساخت است و این اقدام خیرخواهانه بسیار قابل تقدیر است و کمک بسیار زیادی به همراهان بیماران و حفظ آرامش آنها می کند.

مرادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرهنگ کمک خیرین به زیرساخت های بهداشتی و درمانی در جامعه ما ایجاد شده و خیران در بحث بهداشت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به احداث 2پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه

نیاز به احداث 2پایگاه امداد و نجات درکمربندی غربی و شرقی کرمانشاه