مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:402021-03-07سياسي

پیگیری رفع مشکل کارخانه پارسیلون در سفر دبیر تشخیص مصلحت نظام به لرستان


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد گفت: در جریان سفر دبیر تشخیص مصلحت نظام به لرستان رفع مشکل کارخانه پارسیلون خرم آباد و تبدیل آن به منطقه ویژه اقتصادی مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت که آقای رضایی نیز قول مساعد در این زمینه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در جریان سفر دبیر تشخیص مصلحت نظام به لرستان در جلسات مختلفی که برگزار شد برخی موضوعات مهم که نیازمند تصمیم گیری در این نهاد بود مورد بررسی قرار گرفت.

  در همین راستا نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خرم آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که مهمترین رویکرد شورای ائتلاف پیگیری مطالبات مردمی است، در جریان سفر آقای رضایی به خرم آباد در جلسه ای که با ایشان داشتیم برخی از مطالبات مردم لرستان مطرح شد.

  کارخانه پارسیلون یکی از قدیمی ترین صنایع خرم آباد است که متاسفانه در سالیان اخیر به خاطر عدم مدیریت صحیح و نظارت نامناسب تعطیل است و اکنون کلید رفع مشکل آن به نوعی در دست مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

  بازگیر که خود سابقه فعالیت در این کارخانه را نیز داشته است، خاطرنشان کرد: بر این اساس در جلسه شورای ائتلاف استان با دکتر رضایی، مشکل کارخانه پارسیلون خرم آباد مطرح و از دبیر تشخیص مصلحت نظام خواستیم همکاری لازم برای رفع مشکل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع مشکل کارخانه پارسیلون در سفر دبیر تشخیص مصلحت نظام به لرستان

پیگیری رفع مشکل کارخانه پارسیلون در سفر دبیر تشخیص مصلحت نظام به لرستان