مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:352021-03-07فرهنگي

اسامی برندگان جشنواره ابوذر/ خبرگزاری فارس مازندران رسانه برتر شد


دبیر جشنواره ابوذر مازندران با اعلام اسلامی برترین های این جشنواره گفت: خبرگزاری فارس مازندران از نظر تعدد جوایز، آثار و رتبه عنوان خبرگزاری برتر این جشنواره را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، هادی قنبری مصیر دبیر جشنواره ابوذر در مازندران پس از اختتامیه دومین مرحله از جشنواره ابوذر در این استان به معرفی برندگان این دوره از جشنواره پرداخت و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش های مصاحبه، گزارش، یادداشت، خبر، تیتر، عکس، گزارش و مستند تصویری و مکتب سلیمانی اقدام به ارسال اثر کردند.

وی افزود: در بخش مصاحبه؛ اشکان جهان آرای با اثر از نبرد در خیابان های ساری تا دیدار با صدام از خبرگزاری ایرنای مازندران رتبه اول، زری طاهری پرکوهی با اثر تلاش برای شهادت از خاکریز تا سنگر مقابله با کرونا از خبرگزاری فارس مازندران رتبه دوم و حسین احمدی با اثر عشق تا دلت بخواهد صبور است رتبه سوم از روزنامه قدس را کسب کردند.

قنبری با اشاره به معرفی برترین ها در بخش گزارش، تصریح کرد: حسن رمضان زاده با اثر نذر شهربانو رتبه اول از سایت کرانه ، سید نوید ساداتی با اثر روستای باقیمانده از دوره قاجار رتبه دوم، پروین بهمنی با اثر امتحانش مجانی نیست رتبه سوم را کسب کردند و الناز پاک نیا از روزنامه حرف مازندرن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برندگان جشنواره ابوذر/ خبرگزاری فارس مازندران رسانه برتر شد

اسامی برندگان جشنواره ابوذر/ خبرگزاری فارس مازندران رسانه برتر شد