مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-07سياسي

بهسازی زیرساخت های نایسر نیازمند 162 میلیارد تومان است


برای ساماندهی ورودی و خروجی نایسر و بهسازی زیرساخت های این ناحیه 162 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم به زودی عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صیدی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: طی 10 روز اخیر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب و با بسیج ماشین آلات و تجهیزات شهرداری سنندج عملیات بهسازی معابر نایسر آغاز شده است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی بلوار اصلی ناحیه منفصل شهری نایسر اولین پروژه ای است که به زودی اجرایی می شود و سپس دیگر خیابان های فرعی و بلوارهای این ناحیه بهسازی و آسفالت می شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ساماندهی بلوار حیران، گاز و دکل در کنار دیگر خیابان های منتهی به بلوار اصلی نایسر به همراه ورودی و خروجی این ناحیه منفصل شهری از دیگر طرح های است که با بسیج امکانات و نیروها به زودی انجام خواهد شد.

صیدی اعلام کرد: در مجموع 162 میلیارد تومان برای بهسازی زیرساخت های این ناحیه نیاز است و امیدواریم با مساعدت های دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم محقق شود.

وی افزود: ایجاد فضای سبز به مساحت بیش از سه هکتار در ورودی نایسر، احداث رفوژ بلوار امام شافعی به مساحت دو هزار و 700 مترمربع و رفوژ خیابان دکل به مساحت شش هزار مترمربع از دیگر طرح هایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی زیرساخت های نایسر نیازمند 162 میلیارد تومان است

بهسازی زیرساخت های نایسر نیازمند 162 میلیارد تومان است