مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-07اقتصادي

راه اندازی 168 صندوق اشتغالزای مردم یار بسیج در داراب


مسئول کانون بسیج کشاورزی داراب گفت: در شهرستان داراب، 168 صندوق اشتغالزای مردم یار تشکیل و با کمک مردم این صندوق ها به ایجاد 17 تعاونی منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، سلیمان صفری ضمن تبریک روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه، با بیان اینکه تاکنون در شهرستان داراب 168  صندوق اشتغالزای مردم یار تشکیل و با کمک مردم این صندوق ها به ایجاد 17 تعاونی منجر شده است، گفت: این صندوق های قرض الحسنه و تعاونی ها در عرصه های مختلف صنایع دستی، مباحث تولیدی، خدماتی و توزیع، زمینه ساز راه اندازی اشتغال خرد و خانگی خوبی در سطح شهرستان داراب شده است.

  وی با بیان اینکه یک تعاونی مصرف با یک هزار عضو و سه تعاونی دیگر در شرف تاسیس هستند، ادامه داد: تاکنون بیش از پنج هزار نفر، به عضویت این صندوق ها درآمده اند و بیش از دو هزار فقره وام اشتغال و حدود سه هزار فقره وام معیشتی به اعضا پرداخت شده است.

تسهیلگر صندوق های مردم یار شهرستان داراب با اشاره به گردش حساب ماهانه 250 میلیون تومانی صندوق ها در خصوص اعتبارات جذب شده گفت: تاکنون از طرق مختلف توانسته ایم بیش از 26 میلیارد تومان بودجه جهت افزایش سرمایه صندوق ها و تعاونی ها جذب و در جهت اشتغال اعضاء استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 168 صندوق اشتغالزای مردم یار بسیج در داراب

راه اندازی 168 صندوق اشتغالزای مردم یار بسیج در داراب