مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-07سياسي

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم نخستین سالگرد درگذشت فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی، - رییس مجلس با تقبیح نگاه لااُبالی مدرن به زنان که زن را به سمت مرد شدن می برد، گفت: مسأله سازی ها نباید ما را از مسأله شناسی در حوزه زنان و قانونگذاری در این حوزه دور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم نخستین سالگرد درگذشت فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی، ضمن تسلیت این ضایعه، گفت: نبود ایشان را فقدان بزرگی برای مجلس دانست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حوزه زنان با دو موضوع مسأله سازی و مسأله شناسی مواجه هستیم، عنوان کرد: مسأله سازی در حوزه زنان باعث می شود گاهی در مسیر حاشیه ای افتاده و روند بی خاصیتی را طی کنیم در حالی که زنان نقش بی بدیلی در جامعه پردازی و تمدن سازی دارند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیداتی که متوجه حوزه زنان است، اظهار داشت: نگاه لاابالی مدرن دنیا، زنان را به عنوان ابزار می بیند و از سوی دیگر نگاه متعصب و متحجر، زنان را به سمت سرخوردگی می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است