مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-07سياسي

آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد به همت محسن چاوشی


دوستداران محسن چاوشی، خواننده مردمی کشور با اهدای مبلغی معادل 120 میلیون تومان، زمینه آزادی 12 محکوم مالی تحت حمایت ستاد دیه استان اردبیل را فراهم نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محسن چاووشی، خواننده هنرمند محبوب کشورمان که همواره در انجام کار های خیر و پویش های حمایتی از انسان های نیازمند پیش قدم بوده در آستانه سال نو به یاری زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد و مالی اردبیل آمد و با مشارکت ستاد دیه استان زمینه آزادی 12 زندانی نیازمند را فراهم کرد.

کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با تقدیر از این اقدام حسنه گفت: در شرایطی که منفعت گرایی اولویت اقدامات بشری است، خرسندیم در جامعه ایران اسلامی افرادی هستند که از مال و آبروی خود هزینه می کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

در این زمینه اجر هنرمندی که با اعتبار خود و اختصاص وقت به حمایت از دربندان دردمند برآمده تا کمک حال این افراد و خانواده های چشم انتظار آن ها باشد بدون شک تنها در نزد خالق یکتاست، چرا که هیچ بیان و هیچ مقامی این تلاش انساندوستانه را که در بی حاشیه ترین و بی شائبه ترین شکل به نمایش گذاشته شده است را پاسخگوی سپاس نیست.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام که گره گشایی از مشکل مردم را از نعمت های الهی احصاء کرده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد به همت محسن چاوشی

آزادی 12 زندانی جرائم غیرعمد به همت محسن چاوشی