مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-07ورزشي

عبدالحمید احمدی: محیط ورزش باید پاک، معنوی و دینی باشد


سید عبدالحمید احمدی با مهم خواندن نقش ورزش در فرهنگسازی گفت: با ایجاد محیط های ورزشی به عنوان محیطهای پاک، فرهنگی معنوی و دینی باشد می توان بخش اعظم مشکلات فرهنگی را مرتفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عبدالحمید احمدی در مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی، اهمیت کار فرهنگی در عرصه ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد و لازمه فعالیت توام با موفقیت در حوزه فرهنگ را شناخت، آگاهی، بینش، دانش، عشق و سعه صدر دانست.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی طی هفت سال گذشته، توضیح داد: با احترام به تلاش های ارزشمندی که در گذشته صورت گرفته بود، برای ریل گذاری در راستای اهداف فرهنگی به خلاهای زیادی برخورد کردیم که در جهت رفع انها تلاش بسیار زیادی انجام دادیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات در حوزه فرهنگ عدم برخورداری از یک تعریف واحد است توضیح داد: با تصویب نظام نامه فرهنگی ورزش کشور به این توفیق دست یافتیم.

سید عبدالحمید احمدی این نظام نامه را شامل اولویت ها و اقدامات فرهنگی در عرصه ورزش دانست که جز مطالبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که خدا را شکر در سال 95 به سرانجام رسید و با امضای رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس جمهور این سند تدوین و ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالحمید احمدی: محیط ورزش باید پاک، معنوی و دینی باشد

عبدالحمید احمدی: محیط ورزش باید پاک، معنوی و دینی باشد