مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-07فرهنگي

میزهای تضارب آرای تخصصی بین اساتید سینما و علوم دینی برگزار می شود


برای اولین بار در کشور در بخش پژوهش جشنواره جایزه بزرگ صالح علیه السلام و در زمان اختتامیه میزهای تضارب آرای تخصصی بین اساتید سینمایی دانشگاه ها و اساتید علوم دینی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، رشید جعفرپور معاون مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست صمیمی عوامل برگزار کننده جشنواره جایزه بزرگ صالح علیه السلام پیشنهاد داد: در بخش پژوهش جشنواره و در زمان اختتامیه میزهای تخصصی تضارب آرای اساتید سینمایی دانشگاه ها و اساتید علوم دینی برگزار شود.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری گفت: همه کانون های فیلم و عکس دانشگاه های سراسر کشور با همت وزارت علوم آثار خود را که با موضوعات اخلاقی و دینی تولید شده برای دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند کرد.

معاون مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: به دانشجویانی که آثارشان برگزیده شود علاوه بر جوایز جشنواره جوایزی از جمله سفر عتبات عالیات اهداء خواهد شد.

حجت الاسلام ایزد پناه مسؤول کمیته ارزیابی آثار جشنواره جایزه بزرگ صالح علیه السلام ضمن قدردانی از همراهی وزارت علوم با آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام و دبیرخانه جشنواره عنوان کرد: ارگان ها و نهادهای ذی ربط با مساعدت و همراهی بیش از پیش ما را در هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزهای تضارب آرای تخصصی بین اساتید سینما و علوم دینی برگزار می شود

میزهای تضارب آرای تخصصی بین اساتید سینما و علوم دینی برگزار می شود