مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-07سياسي

قطع اعتبارات مبارزه با ریزگردها تهدید جدی برای تالاب جازموریان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: تاکنون برای مبارزه با ریزگردها اعتبارات خوبی تخصیص داده شده اما متاسفانه سال آینده قطع خواهد شد که این یک تهدید برای جازموریان به عنوان بزرگترین کانون داخلی ریزگردها است.

- قطع اعتبارات مبارزه با ریزگردها تهدید جدی برای "تالاب جازموریان" ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: تاکنون برای مبارزه با ریزگردها اعتبارات خوبی تخصیص داده شده اما متاسفانه سال آینده قطع خواهد شد که این یک تهدید برای جازموریان به عنوان بزرگترین کانون داخلی ریزگردها است.

دکتر حمزه احمدی امروز 17 اسفندماه به مناسبت هفته منابع طبیعی در نشست خبری با بیان بخشی از توصیه های رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت حفظ عرصه های منابع طبیعی اظهار کرد: فعالیت ها و اقداماتی که در جنوب کرمان انجام شده مرهون نوع نگاه رهبر انقلاب است که همواره ضمن نگاه ویژه به تخصیص اعتبارات از صندوق توسعه ملی داشته اند و بر امر مشارکت مردم و فرهنگ سازی نیز تاکید داشته و همه ساله به صورت نمادین نسبت به غرس نهال اقدام می کنند.

وی با اشاره به پروژهای در دست اجرای منابع طبیعی طی سال جاری افزود: 57 پروژه آماده بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی هستند که تاکنون 40 طرح افتتاح و مابقی نیز در دست اجراست و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع اعتبارات مبارزه با ریزگردها تهدید جدی برای تالاب جازموریان

قطع اعتبارات مبارزه با ریزگردها تهدید جدی برای تالاب جازموریان