مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-07سياسي

ترویج فعالیت های قرآنی با نگاه جهادی و رفتار دغدغه مند میسر است


نشست هم افزایی میان سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان بسیج سازندگی به منظور توسعه فعالیت های قرآنی و گسترش برنامه های قرآنی با استفاده از ظرفیت های دو مجموعه و به خصوص سازمان بسیج سازندگی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

- در نشست هم افزایی میان سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان بسیج سازندگی عنوان شد: ترویج فعالیت های قرآنی با نگاه جهادی و رفتار دغدغه مند میسر است نشست هم افزایی میان سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان بسیج سازندگی به منظور توسعه فعالیت های قرآنی و گسترش برنامه های قرآنی با استفاده از ظرفیت های دو مجموعه و به خصوص سازمان بسیج سازندگی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت السلام مهدی اخوان صباغ -رییس سازمان دارالقرآن الکریم- با اشاره به ظرفیت های سازمان دارالقران الکریم در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت و مؤسسات و خانه های قرآن پرداخت.

وی افزود: سازمان دارالقرآن الکریم در بدو تأسیس به نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم و ترویج برنامه های آموزشی و عمومی قرآن کریم در سطح جامعه پرداخته و امروز با توسعه فعالیت های سازمان، بیش از ده هزار جلسه خانگی قرآن و بالغ بر پانزده هزار موسسه قرآنی تأسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فعالیت های قرآنی با نگاه جهادی و رفتار دغدغه مند میسر است

ترویج فعالیت های قرآنی با نگاه جهادی و رفتار دغدغه مند میسر است