مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-07اقتصادي

لزوم استفاده از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی ایلام


معاون عمرانی استاندار ایلام خواستار استفاده از روش های نوین ساخت و ساز در احداث پروژه های عمرانی استان ایلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی ظهر روز یکشنبه در نشست شورای فنی استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در پروژه های عمرانی خود باید مصوبات شورای فنی استان را مد نظر قرار دهند و با استفاده از مصالح جدید و روش های نوین ساخت ساز به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش استاندارد و طول عمر پروژه های عمرانی باشند.

وی با اشاره به هدف مصوبات شورای فنی در بالابردن کیفیت و کاهش هزینه ی پروژه های عمرانی، تاکید کرد: استفاده از روش های مهندسی ارزش و تکنیک های جدید و نوین اجرای پروژه ها باید مد نظر قرار گیرد و همه این موارد برای بهتر شدن مهندسی و استحکام سازه های ساختمانی است.

معاون امور عمرانی استاندار با تأکید بر اینکه تمام دستگاه های عضو شورای فنی باید از مصالح و روش های نوین ساخت و ساز مورد تأیید شورای فنی استان استفاده کنند، بیان کرد: این دستگاه ها باید به عنوان الگو برای مردم، بخش خصوصی و پیمانکاران در اجرای پروژه های با روش های نوین مهندسی و استفاده از مصالح جدید قرار گیرند.

وی تأکید کرد: انتظار داریم دستگاه های عضو و دستگاه هایی که بخش عمده ای از اعتبارات استان را استفاده می کنند به سمت استانداردسازی پروژه ها حرکت کرده و پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی ایلام

لزوم استفاده از روش های نوین در ساخت و ساز پروژه های عمرانی ایلام