مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-07سياسي

جمعیت امام علی (ع) منحل شد


معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: به دلیل عدم تمکین جمعیت امام علی (ع) برای اصلاح وضعیت خود و بی اعتنایی به تذکر کتبی ، تصمیم بر انحلال این جمعیت گرفته شده است.

- معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: به دلیل عدم تمکین جمعیت امام علی (ع) برای اصلاح وضعیت خود و بی اعتنایی به تذکر کتبی تصمیم بر انحلال این جمعیت گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا عابدینی عصر امروز (یکشنبه 17 اسفند) در جمع خبرنگاران در تشریح فرایند انحلال جمعیت امام علی(ع)، گفت: براساس آیین نامه مصوب هیات وزیران تا پیش از سال 1395 آیین نامه ای محل رجوع و مستند وزارت کشور برای صدور مجوز و نظارت بر سازمان های مردم نهاد بود اما در دولت یازدهم در تاریخ ششم شهریور سال 1395 مجددا آیین نامه سازمان های مردم نهاد بازنگری شد که در پی آن شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شکل گرفت.

وی افزود: این شورا متشکل از هشت نماینده دستگاه های اجرایی، چهار نماینده منتخب تشکل های ملی و یک نماینده از شورای عالی استان ها به عنوان عضو ناظر هستند.

وظایف این شورا در ماده 8 آیین نامه علاوه بر اینکه فعالیت در جهت توسعه، ترویج و حمایت از سازمان های مردم نهاد است ، رسیدگی به تخلفات سازمان های مردم نهاد نیز بر عهده این شورای ملی قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت امام علی (ع) منحل شد

جمعیت امام علی (ع) منحل شد