مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07اقتصادي

سریال «نون خ 3» بامحتوای مدیریت پسماند میهمان نوروزی خانه ها


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت که به منظور اجرای طرح کاهش پسماند (کاپ) و تشویق شهروندان به مشارکت در این طرح، شیوه های نوین و بهینه مدیریت پسماند در سریال نوروزی «نون خ 3» آموزش داده می شود.

- جی پلاس ، صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های ما برای همه گیری طرح کاپ، آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان است و برای پیشبرد این مهم از تمامی ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف از جمله برنامه های پربیینده تلویزیونی بهره می گیریم.

وی ادامه داد: باتوجه به بررسی های صورت گرفته از میان سریال ها و برنامه های تلویزیونی در دست تولید، گزینه هایی انتخاب و مذاکراتی در این خصوص بین نمایندگان سازمان و تهیه کنندگان برنامه ها برای حمایت و همکاری مشترک صورت گرفت.

در نهایت و پس از برگزاری جلسات مختلف سریال نون خ 3 به عنوان برنامه تلویزیونی برگزیده معرفی شد.

علیپور با اشاره به دلایل انتخاب این سریال گفت: محبوبیت دو قسمت پیشین سریال نون خ در میان بینندگان، علاقه مندی تیم تهیه کننده و کارگردانی به موضوعات زیست محیطی و زمان پخش مناسب قسمت سوم را می توان از مهم ترین دلایل انتخاب این سریال برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی پیام های آموزشی ارایه شده در این سریال بر موضوعاتی چون عدم رهاسازی پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «نون خ 3» بامحتوای مدیریت پسماند میهمان نوروزی خانه ها

سریال «نون خ 3» بامحتوای مدیریت پسماند میهمان نوروزی خانه ها