مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07اقتصادي

بهره برداری از پروژه آب حیات در محور یاسوج _چرام طی سال 1400


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری پروژه آب حیات در محور یاسوج_ چرام در سال 1400 خبر داد.

- بهره برداری از پروژه "آب حیات" در محور یاسوج _چرام طی سال 1400 ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری پروژه آب حیات در محور یاسوج_ چرام در سال 1400 خبر داد.

علی شهابی نسب در این بازدید ضمن تقدیر از از کلیه دست اندرکاران این پروژه افزود: یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان تعریض و حذف نقاط حادثه خیز این محور بود.

وی تصریح کرد: پروژه آب حیات، به طول 3 کیلومتر می باشد که الحمدالله با احداث این 3 کیلومتر پیچ های خطرناک حذف خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه مهم جاده باغچه سادات _ سرفاریاب _ سر سپیدار، پروژه استانی ویژه پیوست شماره یک قانون بودجه می باشد که ان شااالله این قسمت از پروژه (پروژه آب حیات) در سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه جاده آب حیات محور باغچه سادات _ سرفاریاب _ سر سپیدار بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آب حیات در محور یاسوج _چرام طی سال 1400

بهره برداری از پروژه آب حیات در محور یاسوج _چرام طی سال 1400