مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07اقتصادي

بیمه بیکاری برای صاحبان واحدهای تولیدی زلزله زده سی سخت


مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای متولیان کارگاه های آسیب دیده زلزله سی سخت تا زمان راه اندازی واحد تولیدی بیمه بیکاری واریز می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای متولیان کارگاه های آسیب دیده زلزله سی سخت تا زمان راه اندازی واحد تولیدی بیمه بیکاری واریز می شود.

عباس نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در صورتی که کارگاه هایی در اثر زلزله متحمل خساراتی شده، بدون اینکه صاحبانشان به اداره کار مراجعه کنند و منتظر آراء باشند، بیمه بیکاری تا زمان راه اندازی واحد تولیدی، برای آن ها برقرار می شود.

وی در خصوص اقدامات و فعالیت های این سازمان برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت اظهارکرد: حدود 10 میلیارد تومان بسته های حمایتی به خانوارهای زلزله زده سی سخت اهداء شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بخش درمان نیز گروهی شامل دندان پزشک، پزشک عمومی و آمبولانس به شهر سی سخت اعزام و به مردم خدمات درمانی ارائه شد.

نورمحمدی بیان کرد: در شرایط حاضر به دنبال حسابی برای زلزله زدگان سی سخت از طریق مکاتباتی با دیگر استان ها هستیم که مبالغ و کمک های خود را به این حساب واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بیکاری برای صاحبان واحدهای تولیدی زلزله زده سی سخت

بیمه بیکاری برای صاحبان واحدهای تولیدی زلزله زده سی سخت