مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07پزشكي

رویدادهای مجازی ورزشی برای کاهش آسیب های روانی کرونا برگزار شود


استاندار یزد خواستار برگزاری رویدادهای مجازی ورزشی به منظور کاهش آسیب های روحی و روانی ناشی از کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قرار گرفتن مردم در قرنطینه و به دنبال آن آسیب های روحی و روانی، برگزاری این رویدادها می تواند این اثرات سوء را کاهش داده و به توسعه طراوت و نشاط اجتماعی کمک کند.

طالبی تاکید کرد: از سوی دیگر چنین رویدادهای بزرگ ورزشی با فراگیری گسترده، برای بالا بردن میزان فعالیت بدنی موثر است و از بروز بیماری هایی از جمله دیابت، فشار خون و چاقی که یزدی ها با آن دست به گریبان هستند، جلوگیری می کند.

وی، توجه به ورزش به ویژه در بین کودکان و نوجوانان یزدی را حائز اهمیت خواند و گفت: این گروه از جامعه به دلیل کاهش تحرک در معرض چاقی و سایر بیماری های مرتبط با آن هستند از این رو به کار گرفتن آنها به فعالیت های ورزشی، می تواند در سلامت نسل آینده استان نیز تاثیرگذار باشد.

استاندار یزد به اهمیت این المپیاد در مشارکت دادن بانوان در فعالیت های ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از بخش های مهم این المپیاد برگزاری مسابقات در حوزه بانوان است که باعث ترویج ورزش در بین اعضای خانواده شده و به تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.

وی از دیگر دستاوردهای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی عنوان و بیان کرد: این رویداد می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای مجازی ورزشی برای کاهش آسیب های روانی کرونا برگزار شود

رویدادهای مجازی ورزشی برای کاهش آسیب های روانی کرونا برگزار شود