مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-07سياسي

رونمایی از دیوارنگاری شهدای منا


دیوارنگاری شهدای منا در تهران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، تابلو شهدای فاجعه منا اثر استاد بدرالسماء در نزدیکی ساختمان سازمان حج و زیارت روی دیوار نقش بست.

در آیین رونمایی از این دیوارنگاره که در ورودی مترو توحید نقاشی شده است، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ، میثم امرودی ـ رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ـ، برزین ضرغامی ـ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ـ، محمدجواد حق شناس ـ رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ـ و جمعی از مسؤولان سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شهرداری تهران حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم رونمایی از این دیوارنگاره گفت: فاجعه منا به عنوان یکی از غم انگیزترین حوادث حج است که به دلیل بی تدبیری عربستان اتفاق افتاد.

نواب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد این فاجعه تلخ و غمبار، اظهار کرد: اقداماتی که با هدف فراموش نشدن این فاجعه صورت می گیرد قابل تقدیر است.

او یادآور شد: دوم مهرماه سال 1394 در روز عید قربان زائرانی که به مصداق آیه وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ مهمان خدا بودند در سرزمین منا شهید شدند و سعودی ها به وظیفه کامل میزبانی خود عمل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دیوارنگاری شهدای منا

رونمایی از دیوارنگاری شهدای منا