مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-07سياسي

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»


با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»در سنندج رونمایی می شود.

- سنندج- رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان در سنندج رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی اظهار کرد: در راستای پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار راغب دوشنبه 18 اسفند ماه 99 در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی می شود.

وی گفت: در این مراسم میهمانان عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری و میهمانانی از استان های همجوار و مسئولین استانی حضور خواهند داشت.

رییس حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: در این مراسم همچنین از ترجمه کردی این کتاب تولیدی از انتشارات سوره مهر حوزه هنری رونمایی به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»