مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-07اقتصادي

تعریف مرکز آمار از نرخ بیکاری قابل نقد است


سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه تعریف مرکز آمار از نرخ بیکاری قابل نقد است، گفت: باید بین اشتغال پایدار، دائمی و اشتغال موقت و انتزاعی تفاوت قائل باشیم.

- ایسنا/ایلام سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه تعریف مرکز آمار از نرخ بیکاری قابل نقد است، گفت: باید بین اشتغال پایدار، دائمی و اشتغال موقت و انتزاعی تفاوت قائل باشیم.

دکتر محمد نوذری در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: با وجود تلاش های زیاد در بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری و کاهش معنادار نرخ بیکاری به روایت مرکز آمار ایران اما نقد و نظرها در این خصوص زیاد است و باید موضوع به صورت منطقی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعریفی که مرکز آمار از نرخ بیکاری دارد قابل نقد است چراکه برای یک ساعت کار نمی توان کسی را صاحب شغل عنوان کرد، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در استان در مقوله ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تلاش های فراوانی انجام شده اما باید در زمینه نقدهای صورت گرفته در مورد بیکاری نیز پذیرای دغدغه دلسوزان استان باشیم و در این زمینه واقع نگر باشیم.

سرپرست استانداری ایلام با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری با واقعیت های امروز جامعه تفاوت دارد، تصریح کرد:امروز بیشترین دغدغه و مطالبه جوانان تحصیلکرده و ریشه بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف مرکز آمار از نرخ بیکاری قابل نقد است

تعریف مرکز آمار از نرخ بیکاری قابل نقد است