مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-07سياسي

مسئولان اعتماد مردم به دستگاه های خدمت رسان را افزایش دهند


نماینده ولی فقیه با اشاره به تاثیر ویژه کمک های مردمی در جامعه، گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنند که اعتماد مردم به مجموعه های خدمات رسان افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بازسازی عتبات عالیات، اربعین، ساخت حسینیه و مسجد، کمک به نیازمندان، مواسات و کمک های مومنانه و در مجموع همه کارهای خیری که در جامعه انجام می گیرد، رقم بالایی نیست اما همین رقم می تواند تأثیرات بسیاری زیادی بر روح و روان انسان گذاشته و سبب عاقبت به خیری ما شود.

وی اضافه کرد: اعمال نیک و کمک های مومنانه، فردای قیامت وزنه اعمال صالح ما را صدها برابر سنگین تر می کند؛ زیرا طبق روایت هر یک ریال که به نیازمندان داده می شود خداوند آن را 700 برابر می کند.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به نقش مسئولان و متولیان امور خیریه در جذب و مشارکت بیشتر مردم در این امور، گفت: میزان حضور و مشارکت مردم در امور خیریه تا حدی بستگی به فعالیت متولیان این امور دارد که مردم و بازاریان را وارد عرصه کمک رسانی کرده و با تبلیغ و دعوت خود واسطه خیر شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بهره گیری از فرصت ها و مناسبت های سال به منظور تشویق و ترغیب بیشتر مردم برای مشارکت در امور خیر، تصریح کرد: خداوند در طول سال مناسبت های مختلفی را برای نیل به این موضوع و مقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اعتماد مردم به دستگاه های خدمت رسان را افزایش دهند

مسئولان اعتماد مردم به دستگاه های خدمت رسان را افزایش دهند