مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-07سياسي

اهدای 100 کانکس به زلزله زدگان سی سخت


استاندار فارس اعلام کرد که 100 دستگاه کانکس برای اسکان از فارس به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگلویه و بویراحمد اهداء شده است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که 100 دستگاه کانکس برای اسکان از فارس به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگلویه و بویراحمد اهداء شده است.

عنایت الله رحیمی در مراسم رزمایش کمک های مومنانه که در آستانه عید سعید مبعث به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، فارس را در نیکوکاری و نیک اندیشی الگوی کشور دانست و گفت: مردم فارس همواره در همه عرصه های دشوار یاری رسان نیازمندان بوده اند.

او با بیان اینکه علاوه بر 100 کانکس اهدایی فارس به زلزله زدگان سی سخت، کمک های امدادی نیز در زمینه ها و طی مراحل مختلف انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، تامین اقلام بهداشتی از ضروریات بود که با حمایت و همراهی خیران انجام شده است.

استاندار فارس نیاز به تامین مسکن و تسهیل ازدواج را از نیازهای امروز جامعه برشمرد و با بیان اینکه در این راستا 10 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است، افزود: در زمینه گازرسانی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 کانکس به زلزله زدگان سی سخت

اهدای 100 کانکس به زلزله زدگان سی سخت