مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-07حوادث

273 معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جمع آوری 273 نفر از معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی در شهرهای فلاورجان، - اردستان و اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ غلامحسین صفری اظهار داشت: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت های خُرد طرح شناسایی، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: در همین رابطه امسال نیز این طرح به مدت یک روز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت کلانتری های شهرستان های فلاورجان، اردستان و اصفهان اجرا شد و در پایان تعداد 273 نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می شدند از سطح معابر عمومی جمع آوری شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان عنوان کرد: به مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده 16 قلعه شور انتقال و پس از غربالگری تحویل سازمان بهزیستی استان شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح و طرح های جمع آوری گذشته تا کنون حدود 400 نفر از سخت معتادان و کارتن خواب ها .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

273 معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد

273 معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد