مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-07اقتصادي

تدابیر مناسب برای پایدارسازی سکونت گاه های روستایی اتخاذ شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خواستار اتخاذ تدابیر مناسب و همکاری دستگاه های مسئول برای پایدارسازی سکونت گاه های روستایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان، با اشاره به اهمیت پایدارسازی سکونت گاه های روستایی، اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر، اقدامات بسیار خوبی در ارتباط با توسعه زیرساخت های خدماتی در روستاها انجام شده که باعث افزایش انگیزه روستاییان به سکونت در روستاها و کاهش مهاجرت به شهرها شده است.

وی اظهار داشت: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی از جمله طرح هایی است که اجرای آن نیازمند نگرش جامع، برنامه ریزی کاربردی و توسعه محور و همکاری و هم افزایی کامل دستگاه های مسئول است.

رحمتی با بیان اینکه هر برنامه توسعه ای، بهتر از بی برنامگی است، گفت: اجرای برنامه ریزی ها باید در قالب یک برنامه زمان بندی مشخص و هماهنگ پیش رفته و نیازی از جامعه را مرتفع سازد وگرنه تاثیر مطلوب را به همراه نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: استقرار و مکان یابی پروژه های روستایی نیز باید به شکلی باشد که به تعداد بیشتری از مردم، خدمات رسانی کرده و پاسخگوی نیاز چندین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر مناسب برای پایدارسازی سکونت گاه های روستایی اتخاذ شود

تدابیر مناسب برای پایدارسازی سکونت گاه های روستایی اتخاذ شود