مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-07فرهنگي

فیلم شهر مهتابی در کرمان اکران شد


فیلم شهر مهتابی با محوریت روند کار پاکبان ها در شهر کرمان اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی و اکران فیلم شهر مهتابی باحضور هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.

شهردار کرمان در این آیین که در محل سینما شهرتماشای شهر کرمان برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که پویش افتتاح شهرداری کرمان به هفته سی وششم رسید و امروز طی پویش سی وششم، از فیلم بلند شهر مهتابی به تهیه کنندگی شهرداری کرمان و کارگردانی مسعود اشجعی از هنرمندان صاحب نام کرمان، رونمایی می کنیم.

سیدمهران عالم زاده افزود: هنر که همیشه از آن به عنوان شیرین ترین و زیباترین راه انتقال مفاهیم، یاد شده و می شود، می تواند در حوزه فرهنگ سازی نقش مؤثری داشته باشد و در جهت اصلاح رویکردها و آسیب های اجتماعی نیز نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم بدون اینکه از هنر استفاده کنیم، فرهنگ سازی و یا رویکردها را اصلاح کنیم، ادامه داد: به عنوان مثال وقتی شعر در بستر موسیقی قرار می گیرد و به مردم منتقل می شود، هم آوای شیرین تری دارد و هم اثرپذیری بیشتری خواهد داشت.

عالم زاده بیان کرد: هنر فیلم سازی و فیلم هم به عنوان یکی از شیوه های انتقال مفاهیم فرهنگی هنری و محتوایی، نقش بسزایی در اصلاح و حل مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم شهر مهتابی در کرمان اکران شد

فیلم شهر مهتابی در کرمان اکران شد