مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-07اجتماعي

اعلام آخرین وضعیت برای «سفر» / ثبت بیش از 8 میلیون جریمه کرونایی


اعلام آخرین وضعیت برای سفر / ثبت بیش از 8 میلیون جریمه کرونایی رییس پلیس راهور ناجا از ثبت بیش از هشت میلیون جریمه رانندگی مرتبط با کرونا در کشور خبر داد و توضیحاتی پیرامون وضعیت سفر در کشور ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در نشست با خبرنگاران به تشریح عملکرد پلیس راهور در سال 99 پرداخت و اظهار کرد: مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و ارائه خدمت سریع و آسان در 238 هزار کیلومتر از جاده های کشور و 457 کیلومتر معابر درون شهری بر عهده پلیس راهور بوده و جزو ماموریت های اصلی ما محسوب می شود.

وی با اشاره به ماموریت ارائه خدمات به شهروندان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از 36 میلیون خدمت را به مردم ارائه کرده است.

این خدمات در مجموع بیش از نیمی از کل خدماتی را که نیروی انتظامی به مردم ارائه کرده، شامل می شود.

هادیانفر در تشریح خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک نیز گفت: 62 میلیون شماره به پلاکها اختصاص دادیم که 52 میلیون از این شماره ها به صورت شماره یا فیزیک خرج شده اما 32 میلیون پلاک در شماره گذاری ها به اسم افراد از یک تا 500 پلاک بلااستفاده بود که با مصوبه هیئت وزیران، پلاکهایی که یک سال از تاریخ استفاده آنها گذشته باشد به افراد دیگر واگذار می شود و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت برای «سفر» / ثبت بیش از 8 میلیون جریمه کرونایی

اعلام آخرین وضعیت برای «سفر» / ثبت بیش از 8 میلیون جریمه کرونایی