مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-07اجتماعي

نصب 30 المان نوروزی در شهر ملایر


شهردار ملایر با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری در آستانه سال نو گفت: در این زمینه 30 المان جدید تا نوروز در معابر و بوستا ن های شهر نصب می شود و المان های قدیمی نیز تعمیر خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر حسین بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از  اولویت های ما در شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام قبل از شروع پروژه جدید است اظهار کرد: مجموعه مینی ورلد یکی از مهمترین پروژه هایی به شمار می رود که به جد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 87 در 48 هکتار و در امتداد مجموعه بام ملایر و جاده سلامت آغاز شده است گفت: 138 اثر شاخص تاریخی، ملی و جهانی مانند دیوار کاخ خورشید و.

در مقیاس یک دهم در حال اجرا و نصب است.

شهردار ملایر با بیان اینکه در مجموعه بام ملایر نیز تعدادی از پروژه های این مجموعه  شامل رستوران جزیره و متل ها در حال تکمیل و انجام است گفت: یکی از این پروژه ها هتل نیمه کاره پارک سیفیه است که دو طبقه آن تعیین تکلیف شده و در شرف واگذاری آن هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز ملایر 21 متر مربع است، توسعه فضای سبز را از برنامه های همیشگی شهرداری دانست و گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی طرح کاشت بذر گونه های گیاهی مقاوم به شرایط نامساعد محیطی در بیش از 10 هکتار از زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 30 المان نوروزی در شهر ملایر

نصب 30 المان نوروزی در شهر ملایر