مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-07سياسي

ایجاد نمایندگی آموزش عالی در تمام استان ها با محوریت دانشگاه معین


آموزش عالی باید در هر استان یک نماینده و به نوعی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داشته باشد و بتواند در توسعه فناوری استان ها مؤثر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی، در نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان چهار محال و بختیاری اعلام کرد: دو طرح آمایش بررسی متناسب سازی رشته ها با نیازهای منطقه و مأموریت گرایی که به یکدیگر پیوسته هستند، در کارگروهی در زیرمجموعه شورای مدیریت آموزش عالی هر استان دنبال شود.

وی با اشاره به طرح تقسیم بندی مناطق 10 گانه از سوی وزارت علوم، در راستای مدیریت منطقه ای به مناطق اظهار داشت: مقرر شد در هر استان شورای مدیریت آموزش عالی استان تشکیل شود که ریاست آن نیز بر عهده رییس دانشگاه معین استان است و رؤسای دانشگاه های دولتی منطقه، رییس دانشگاه پیام نور، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان و نماینده مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی دیگر اعضای آن هستند و می توان رؤسای دانشگاه های فرهنگیان و علوم پزشکی را نیز به جلسات شورا دعوت کرد.

وی افزود: دبیرخانه شورا در دانشگاه مادر تشکیل می شود و کارگروه های مورد نیاز را می توان در دانشگاه های دیگر استان تشکیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نمایندگی آموزش عالی در تمام استان ها با محوریت دانشگاه معین

ایجاد نمایندگی آموزش عالی در تمام استان ها با محوریت دانشگاه معین