مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-07سياسي

سرلشکر صفوی: مهمترین رسالت سپاه کمک به عمق بخشی خارجی و دفاعی انقلاب اسلامی است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا مهمترین رسالت سپاه را کمک به عمق بخشی خارجی و دفاعی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: عمق بخشی انقلاب اسلامی مفهومی فراتر از صدور انقلاب اسلامی با ماهیت فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه هوافضای عاشورا، اظهار داشت: عظمت و اقتداری که امروز در نیروی هوافضای سپاه می بینم  قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست، پایه این اقتدار، همین دانشگاه است، این دانشگاه مثل یک مادر است که نیروی انسانی مؤمن، متعهد و متخصص را پرورش می دهد و زمینه را برای رشد استعدادها فراهم می کند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه چهل سال دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان ساخته خواهد شد، به بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: شما جوانان دانشجو در نیروی هوافضای و اندونزی در قاره آسیا شکل خواهد گرفت و ایران با داشتن  موقعیت ژئوپلیتیکی برتر و حکومت با ثبات و مقتدر با تمامی این کشورها می تواند تعامل سازنده در همه حوزه ها داشته باشد.

وی افزود: حتی ممکن است در حوزه های اقتصادی نیز شاهد جابجایی قدرت باشیم و شبکه های اقتصادی غیردولتی مبتنی بر فناوری های جدید و با برخورداری از ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: مهمترین رسالت سپاه کمک به عمق بخشی خارجی و دفاعی انقلاب اسلامی است

سرلشکر صفوی: مهمترین رسالت سپاه کمک به عمق بخشی خارجی و دفاعی انقلاب اسلامی است