مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-07اقتصادي

ثبت معامله 32 میلیون تن کالا در بورس کالا


در سال جاری در یک رکودشکنی، رقم بی سابقه 32 میلیون تن کالا در معاملات بورس ثبت شده تا مشخص شود زیرساخت های بورس کالا پاسخگوی نیاز صنایع و تولید کشور بوده است.

- مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در سال جاری در یک رکودشکنی، رقم بی سابقه 32 میلیون تن کالا در معاملات بورس ثبت شده تا مشخص شود زیرساخت های بورس کالا پاسخگوی نیاز صنایع و تولید کشور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران در آیین راه اندازی معاملات آتی نقره و تالار حراج باز بورس کالا گفت: توسعه ابزارهای مالی در بورس کالا سرعت گرفته و مشکل مالیاتی معاملات گواهی سپرده کالایی نیز با پیگیری سازمان بورس حل و فصل شد و این امر نویدبخش رونق بازار گواهی سپرده کالایی است.

وی افزود: بورس کالا محمل انجام معاملات ساختاریافته خواند و گفت: در سال جاری رقم بی سابقه 32 میلیون تن کالا در معاملات بورس ثبت شده و این رقم بیانگر آن است که زیرساخت های بورس کالا پاسخگوی نیاز صنایع و تولید کشور بوده است.

مدیرعامل بورس کالای ایران تصریح کرد: همچنین در حوزه تأمین مالی تولیدکنندگان 40 درصد معاملات بازار فیزیکی به صورت سلف بوده و به این ترتیب از ارزش 300 هزار میلیارد تومانی بازار حدود 120 هزار میلیارد تومان به تأمین مالی شرکت های تولیدکننده کمک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت معامله 32 میلیون تن کالا در بورس کالا

ثبت معامله 32 میلیون تن کالا در بورس کالا