مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-07سياسي

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ورود جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش تاکید کرد و گفت: 260 هزار دانش آموز و معلمان دانشگاه فرهنگیان، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ورود جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش تاکید کرد و گفت: 260 هزار دانش آموز و معلمان دانشگاه فرهنگیان، ظرفیتی است که باید برای کادرسازی از آنها استفاده شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با دبیر جبهه فرهنگی خراسان جنوبی و فعال جبهه فرهنگی استان مرکزی با محور تشکیل مجمع تخصصی فارغ التحصیلان طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه 40 سال از انقلاب می گذرد و جوانان دوران مبارزات و پیروزی انقلاب به تدریج از عرصه فعالیت و اجرا کنار رفته اند و امروز بیشتر از تجربیات آنها استفاده می شود، اظهار کرد: باید به فکر نسل آینده باشیم و برای هدایت آنها در مسیر انقلاب کادرسازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به کادرسازی باید از ابتدای پیروزی انقلاب انجام می شد، افزود: البته در دوران دفاع مقدس کادرسازی بسیار خوبی انجام گرفت اما برای 10 سال آینده و نسل های بعدی نیز باید به دنبال تربیت نیرو و کادرسازی باشیم.

ناصری با اشاره به تشکیل موسسه امام خمینی(ره) و تربیت نیرو در قالب طرح ولایت بیان کرد: موفقیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی این بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند