مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-07سياسي

نقدی بر اظهارات روحانی درباره FATF


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به تازگی رییس جمهور در اظهاراتی مدعی شده است تصویب لوایح مرتبط با FATF ارتباطی با تحریم های ایران نداشته و مستقلاً می تواند اثر مثبتی بر اقتصاد ایران داشته باشد؛ - رییس جمهور به تازگی در اظهاراتی مدعی شده تصویب لوایح مرتبط با FATF ارتباطی با تحریم های ایران نداشته و مستقلاً می تواند اثر مثبتی بر اقتصاد ایران داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به تازگی رییس جمهور در اظهاراتی مدعی شده است تصویب لوایح مرتبط با FATF ارتباطی با تحریم های ایران نداشته و مستقلاً می تواند اثر مثبتی بر اقتصاد ایران داشته باشد؛ این اظهارات در حالی است که دوست و دشمن بر اثرگذاری تصویب لوایح مرتبط با FATF بر بستن راه های دور زدن تحریم، تأکید دارند.

پس از آنکه با اصرار دولت و موافقت رهبری، بررسی لوایح مرتبط با FATF دوباره در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت، بار دیگر هجمه های رسانه ای جهت اثرگذاری بر رأی مجمع شدت گرفته است.

مخالفان FATF همواره تأکید کرده اند همکاری با FATF در شرایط تحریم، سبب افشای اطلاعات مربوط به مسیرهای دور زدن تحریم شده و وضعیت ایران را بغرنج تر خواهد کرد.

در مقابل این استدلال روشن، حامیان FATF خط رسانه ای جدیدی را در پیش گرفته اند مبنی بر این ادعا که همکاری با FATF ارتباطی به تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر اظهارات روحانی درباره FATF

نقدی بر اظهارات روحانی درباره FATF