مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-07سياسي

کاشت درخت به پاس اهداکنندگان کالبد آموزشی


واحد اهدای کالبد آموزشی بانک سلول، بافت و عضو مرکز تحقیقات پزشکی قانونی همزمان با هفته درختکاری و به پاس اقدام خیرخواهانه اهداکنندگان کالبد آموزشی با دعوت از جمعی از خانواده های این عزیزان با کاشت درخت یاد آنان را گرامی داشت.

- پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: واحد اهدای کالبد آموزشی بانک سلول، بافت و عضو مرکز تحقیقات پزشکی قانونی همزمان با هفته درختکاری و به پاس اقدام خیرخواهانه اهداکنندگان کالبد آموزشی با دعوت از جمعی از خانواده های این عزیزان با کاشت درخت یاد آنان را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این مراسم که روز گذشته شنبه 16 اسفند ماه در باغ موزه قصر و با حضور غلامرضا حسن زاده رییس مرکز تحقیقات و دکتر حامد ناییجی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی بر گزار شد، جمعی از خانواده های اهداکنندگان کالبد آموزشی نیز حضور داشتند که به یاد و به پاس اقدام ارزشمند این عزیزان در اعتلای آموزش پزشکی کشور درختی کاشته شد.

در این مراسم حسن زاده با تبریک هفته درختکاری به منش بزرگ و انسانیت اهداکنندگان اشاره کرد و گفت: با کاشت درخت که مظهر زیبایی و ثمربخشی است می توان نام و یاد این عزیزان را که با اهدای کالبد خویش ثمره آموزشی عظیمی را به بار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت به پاس اهداکنندگان کالبد آموزشی

کاشت درخت به پاس اهداکنندگان کالبد آموزشی